3 viikko
Moikka Kolmannella viikolla töissä oli todella mukavaa. Tauoilla vietin kaiken ajan Italialaisten kanssa ja saimme uuden työntekijän Ranskasta. Hän ei puhunut juuri yhtään englantia mutta kommunikointi toimi silti joten kuten. Työ pisteeni oli edelleen ferry:llä eli laivalla ja sain sieltä paljon asiakkaita. Mielestäni oli ihana kommunikoida muiden ihmisten kanssa ja kun muidenkaan turistien äidinkieli ei ollut englanti ei keskusteleminen ollut stressaavaa milloinkaan. Töiden parissa ei oikein tapahdu muita muutoksia kuin että työkaverit vaihtuvat ja tutustut uusiin ihmisiin eri puolelta maailmaa. Sääkin on ollut jatkuvasti samanlainen päivällä on 19 astetta ja yöllä ja illalla noin 13. Välillä on ollut pilvistä ja välillä aurinkoista. Enimmäkeen aurinkoista. Lähi kauppani oli lidli jossa oli aina ruuhkaa ja aivan oudot aukioloajat. Maanantai-keskiviikkona se oli auki 7-17 ja torstai-sunnuntai 7-22. Joinain päivinä joina olin vain kotona saatoin mennä oleskelemaan sinne ja e...